niedziela, 17 czerwca 2012

lalinka HALINKA


Podoba Wam się HALINKA? Jest to chyba moja ulubiona lalinka. 
Powiem Wam szczerze że ostatnio nie mam weny do pisania rysów charakterologicznych dla tych  moich pieszczochów. Może to przez te upały, a może za daleko wybiegam z myślami w przyszłość. Po prostu nie mogę się skupić i odlecieć. Także moi drodzy, zaczekajcie aż wezmę się w garść. 
Z przyjemniejszych rzeczy mogę powiedzieć ze już za parę dni, za dni parę (czyli dokładnie 1 lipca) minie rok od czasu kiedy założyłam tego bloga.
Fajnie, no nie? Pomyślę nad godnym uczczeniem tej okrągłej rocznicy. 
Tymczasem nacieszcie oczy moim najnowszym dzieckiem.

Wys. Halusi - 36 cm .
Wykonana jest w tkaniny wełnianej i polaru. 
Buźka ręcznie haftowana. 
Sukienkę uszyłam z bawełny w liściaste wzorki.
 Dwustronną kamizelkę wykonałam ze skóry (jedna strona gładka beżowa, druga - futrzasta).
Buciki i torebka również wykonałam ze skóry. 
Wszystkie ubranka są zdejmowalne. 
Lalinka wypełniona jest antyalergicznym, wysokiej jakości włóknem poliestrowym.





2 komentarze: