poniedziałek, 18 czerwca 2012

lalinka ALINKA


Jak Wam rozpoczął się dzień? Mi bardzo fajnie. 
Tuż po przebudzeniu, usłyszałam dobiegający z kuchni głos taty. Opowiadał mamie o wczorajszym meczu. Martwiłam się o jego nocny powrót ze Lwowa. Niestety mój kwoczy charakter nie daje mi spokoju kiedy ktoś z bliskich wyjeżdża na odległość dalszą niż nasz dom- miasto. 
Teraz tatę czeka odsypianie nocki a mnie ... nowa porcja lalinek. 
Wczoraj zaczęłam pracę nad nowymi dziewczynkami. Będzie kilka niespodzianek w kwestii formy.
Dzisiaj obejrzyjcie ALINKĘ - siostrę Halinki. 
Obie dziewczynki są dobrymi duchami i przyjaciółkami zwierząt z krasnostawskich lasów. 
Zazwyczaj unikają towarzystwa ludzi, ale czasem odważą się podejść pod nasz dom. 
Częstuję je wtedy kanapkami  z dżemem wiśniowym. 
W podziękowaniu, wczesnym rankiem dziewczyny podrzucają na nasz balkon koszyczek z pysznymi jagodami. 

Wys. Alinki - 36 cm.
 Wykonana jest w tkaniny wełnianej i polaru.
 Buźka ręcznie haftowana. 
Sukienkę uszyłam z bawełny w czarno białą kratę. 
Dwustronną kamizelkę wykonałam ze skóry (jedna strona gładka beżowa, druga - futrzasta). 
Buciki i torebkę również wykonałam ze skóry (ciemnoniebieski odcień). 
Wszystkie ubranka są zdejmowalne. 
Lalinka wypełniona jest antyalergicznym, wysokiej jakości włóknem poliestrowym.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz