środa, 2 kwietnia 2014

Wiosenne koty mówią "Miauuuuu"

Ciekawa jestem czy w Waszych okolicach też zrobiło się tak pięknie i wiosennie jak u nas. Zobaczcie, że wystarczy kilka promyków słońca a człowiek zaczyna widzieć świat z zupełnie innej perspektywy. Kiedyś, kiedy byłam młodsza - jakieś 10 lat temu - nie znosiłam wiosny. Czułam się oszukana obietnicą nadziei  i radości jaką niosła ze sobą. Dzisiaj parzę na świat zupełnie inaczej. Staram się widzieć nadzieję we wszystkim. Nie mogę powiedzieć, że oddycham pełną piersią i czerpię z życia garściami, bo moja natura jest zupełnie inna - po przekątnej od takiego stylu życia. Niemniej, czuję się w końcu szczęśliwa a czasem nawet spokojna. 
W tym roku wiosna cieszy mnie chyba jeszcze bardziej niż w poprzednim. W ramach celebrowania tego szczególnego dla nas wszystkich czasu, przygotowałam pięć wiosennych kotków. Inspiracją do tej formy były ilustracje Sarah Horne i Vicky Barker do książeczki "The Usborne Animal Alphabet Activity Book".   
Życzę Wam miłego oglądania zdjęć oraz wielu wiosennych radości.
Trzymajcie się!
Gosia

 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz