środa, 18 stycznia 2012

Dream team


Witam Was wszystkich w Nowym Roku. Mam nadzieję ze będzie on lepszy od swojego poprzednika - czego Wam, sobie i mojej małej Bestii życzę. Oczywiście jak co roku mam swoje postanowienia, życzenia, wymagania itd. Co z nimi będzie? Powiem Wam za rok, żebyśmy mogli razem się z tego pośmiać. Sytuacja w naszym pięknym grajdołku nie wróży jednak nic dobrego, dlatego nie zwlekajmy i czym prędzej przenieśmy się na  PLANETĘ LELUKO
Powitajcie proszę na świecie trzy nowe lelukowe maleństwa - Nedra Larkin, Pamcia i Lester. Bardzo się przy nich napracowałam. Wykonane są z tkaniny wełnianej. Polarowe brzuszki, oczka oraz noski ręcznie wyhaftowałam muliną. Dł. każdego Misiaka to ok. 38 cm 





:*

1 komentarz:

  1. Fajne kolory, to drugie zdjęcie jakby takie lekko erotyczne... jakaś iskra między nimi poszła, widzę to wyraźnie.

    OdpowiedzUsuń