poniedziałek, 30 stycznia 2012

Blueberry


Trwa wielkie odliczanie do jutrzejszej premiery (elektronicznej) wersji komiksu 'Konstrukt'. Wszystkich zainteresowanych zapraszam do czytania na stronie Wydawnictwa Czarna Materia.  W komiksie występują gościnnie moje Misiaki .. Dziki Pies oraz Kapitan Pępek. Jej, też czujecie te ciarki na plecach? Nie mówcie nikomu, ale ja już czytałam najnowszy, świeżutki i jeszcze cieplutki 'Konstrukt'. 
Pan Autor mi pozwolił :) ha! 
My tu gadu gadu, a tu koło mnie niecierpliwi się już nowa Misiaczka. Obejrzyjcie proszę także cieplutką jeszcze Blueberry. Wykonałam ją z polaru w jagodowym oraz różowym kolorze. Brzuszek oraz wnętrze uszu uszyłam z tkaniny kraciastej (wzór szachownicy).
 Dł. Blueberry - 36 cm. Wypełniona jest ocieplinką.




Miłego Dnia, i nie zapomnijcie o jutrzejszym 'Konstrukcie'!
:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz