piątek, 1 lipca 2011

Halo ..tu balon.. StefanTelefan


Hej ho. Nie bardzo wiem jak zacząć, początki zawsze są trudne .. przynajmniej dla mnie. Nazywam się Gośka. Powinnam chyba napisać kim jestem, ale nie potrafię tego jeszcze stwierdzić ostatecznie. Przez większość życia chciałam być pianistką. Grałam, grałam i grałam przez 11 lat ... aż w końcu stwierdziłam że muszę to zostawić i zacząć wszystko od nowa. Wtedy zaczęłam malować. Skończyłam Lubelską Szkołę Sztuki i Projektowania (którą wszystkim gorąco polecam) ... oraz Wydział Artystyczny UMCS w Lublinie. Na drugim roku studiów urodziłam sobie Maję ... moje osobiste dzieciorro :)
Dziś Maja ma dopiero 3 lata ..ale już jest vice prezesem w naszej wspólnej firemce.

Przedstawiam Wam nasze pierwsze wspólne dzieło.
Misiak nazywa się PENIO. Wykonałam go według własnego projektu z mięciutkiego polaru w kolorze słońca. Oczka, nosek i brzuszek  haftowałam ręcznie. Jest to pracochłonne zajęcie ale jestem bardzo zadowolona z efektów. Maja osobiście nadała mu imię :)
Życzę Wam wszystkim miłego dnia a sama wracam do pracy.
Pa





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz