poniedziałek, 4 lutego 2013

Wymiana rękoczynów z Fabryką Oczek


Zabaweczki które widzicie na zdjęciach pochodzą z pracowni Gosi  która napisała do mnie kilka tygodni temu. 
Jak Gosia pisze na swoim blogu, przeglądały z córeczką handmadowe blogi i natrafiły na mojego :)
Dziewczyny napisały do mnie meila z propozycją wymiany na nasze rękoczyny. 
Z przyjemnością zgodziłam się, bo przyznacie, że szydełkowe zabaweczki Gosi są naprawdę piękne.  
Serdecznie polecam Wam jej bloga. Znajdziecie go TUTAJ
My zabawkowe mamy musimy trzymać się razem :) 



A tutaj Julia, córeczka Gosi, z moimi pluszakami.
Ale miło :)
:*


1 komentarz:

  1. Teraz dopiero widzę ile znaczą dobre zdjęcia :) Na Twoich zdjęciach moje stworki wyglądają o niebo lepiej.
    Jeszcze raz dziękujemy i pozdrawiamy
    Gosia i Julka

    OdpowiedzUsuń