poniedziałek, 28 stycznia 2013

KONKURS!!! (aktualizacja)



Uwaga, uwaga! 
Dzisiaj na naszym fejsbukowym profilu ogłosiłam KONKURS. Do wygrania są Misiaki ze zdjęcia "Mama i mały Lelu". Założę się że wszyscy macie swoje profile na fb także serdecznie zapraszam Was do zabawy. Zasady są proste. Jeżeli chcecie wygrać ode mnie Misiaki to bardzo proszę...

1. Odpowiedzcie na pytanie: co może oznaczać nazwa LELUKO? Podpowiem, że stanowi ona połączenie dwóch słów z dwóch różnych języków. Łatwe? :) 

2. Udostępnijcie na fejsbuku tę informację o konkursie 


Nagrodę otrzyma pierwsza osoba, która spełni oba!! konkursowe wymogi.
Konkurs znajdziecie klikając TUTAJŻyczę Wam wszystkim powodzenia! :)

***
Aktualizacja: Konkurs wygrała Pani Anna Kwiatkowska odpowiadając następująco "nazwa LELUKO jest połączeniem słów: "lelu" (z j.fińskiego) i tu już nie jestem pewna ale "ko" może oznaczać - mój/moja (z j. filipińskiego), zatem: LELUKO oznacza moją zabawkę". Przyznam że nie spodziewałam się tak szybkiej odpowiedzi. Pani Ania napisała do mnie już chyba po 10 czy 20 min od chwili opublikowania pytania. Dodam że istnieje jeszcze druga możliwość tłumaczenia cząsteczki "ko". W języku japońskim oznacza ona dziecko. Pani Ani serdecznie gratuluję wiedzy i refleksu! Nagroda dziś rano opuściła moją pracownie i w trybie priorytetowym podąża w stronę nowej właścicielki. :))
 




2 komentarze:

  1. Gosiu nie widzę dobrze, ale czy to maleństwo leży na uszku mamy, czy tam jest kieszonka w uchu ? Jeżeli to nie kieszonka, to może warto by ją zrobić :)Fajnie by wyglądało i dzieciakom też by się spodobało :)
    Pozdrawiam
    Gosia
    Ps Mam nadzieję, że nie gniewasz się za moje wtrącenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No co Ty Gosiu, nie gniewam się! Bardzo cenię sobie rady dotyczące Misiów. Pomyślę nad kieszonką :) .. a teraz dobra wiadomość dla Was dziewczyny... dziś rano wysłałam do Was Misiaki - priorytetem. Powinny dojść niedługo :)

    OdpowiedzUsuń