niedziela, 9 grudnia 2012

AFRODYTA zając


Kochani, w końcu znalazłam chwilę by usiąść i napisać coś od siebie. Ostatnio mam bardzo dużo pracy. Cały czas szyję coś nowego, kładę się spać w okolicach świtu, wstaję rano, próbuję ogarnąć rzeczywistość a do tego wszystkiego wpadła mi jeszcze ostatnio w ręce książka od której, jak tylko zacznę czytać, trudno jest mi się oderwać. Roma Ligocka "Dobre dziecko" polecam!
Jeżeli śledzicie mój LELUKOwy profil na fejsbuku, to wiecie że razem z Jakubem Kijucem - naszym firmowym grafikiem (najlepszym na wschód i zachód od Wisły) wystartowaliśmy z komiksem opowiadającym o dzielnych misiach z Planety Leluko. Być może jeszcze dziś Jakub zrobi dla Was wpis - tutaj na blogu - i opublikuje pierwszą planszę. Ze swojej strony mogę powiedzieć, że komiks jest świetny. Jedyne w czym brałam udział przy jego powstawaniu to konsultacja co do kolorystyki. 
Całą resztę ogarnął Pan Kijuc :)  
W kwestii misiowej, mam dziś dla Was kogoś wyjątkowego - AFRODYTĘ zając.
Bardzo polubiłam tą zajączynkę. Czasem ciężko jest mi się rozstawać z tymi pluszakami. 
Mam nadzieję że dobrze się nimi opiekujecie! :)

Poniżej jeszcze tylko kilka słów dotyczących najnowszej pluszaczki:
 AFRODYTA wykonana jest z liliowego pluszu, polaru oraz kwiecistej bawełny. Na szyi przywiązaną ma kokardkę z satynowej tasiemki. Buźka zajączka ręcznie haftowana. 
Wypełniony jest antyalergicznym, wysokiej jakości włóknem silikonowym. Wys. - 40 cm, dł. ucha - 28 cm. 
Zabawka jest całkowicie bezpieczna i przyjazna dla dzieci w każdym wieku.

:*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz