piątek, 20 lipca 2012

Leluko Entertainment

Hej, co nowego u Was słychać? Ostatnio jestem bardzo zajęta i mam nadzieję że wybaczycie mi brak regularnych wpisów. Przez ostatnich kilka dni szkoliłam się z biznesu. Pomimo moich wewnętrznych oporów myślę że są to jednak bardzo istotne sprawy. Kto wie, może już wkrótce firma Leluko Entertainment zawładnie światem, wypuści swoje akcje na giełdę i wykupi Kulczyk Holding Investments.
Jak mawiała wieszczka "(...) wszystko się może zdarzyć, gdy głowa pełna marzeń (...)" ale nie jestem przecież złą kobietą - nie zostawię Pana Jana bez pracy. Myślę że zatrudnię go do odwracania misiom łapek z lewej na prawą stronę. Element niby prosty, ale bardzo istotny. 
No dobra, wracam z kosmosu. 
Mam dla Was kilka aktualności z mojego świata.
Po pierwsze i najważniejsze... udało mi się w końcu pomalować pracownię. Po spędzeniu ostatnich kilku lat w żółtym pokoju miałam już dosyć kolorowych ścian. Teraz jest tak pięknie biało że oh. W następnym tygodniu czeka mnie jeszcze malowanie wszystkich! mebli - również na ten piękny brak koloru. 
Po drugie, na blogu  Jakuba Kijuca można już oglądać efekt kolejnej naszej współpracy. 
 Pan Kijuc zaprojektował dla moich misiaków specjalną reklamę, będącą zapowiedzią rodzącego się już w pracowni jego wydawnictwa komiksu.  


Na swoim blogu pisze następująco: "Kapitan Pępek postanawia zmierzyć się z nieogarnioną przestrzenią kosmosu! Wszystko po to, by odnaleźć miejsce opisane w pamiętniku jego dziadka. Mityczną planetę Leluko!".
Prawda że zapowiada się interesująco?! :)

 Po trzecie i ostatnie, śpieszę obwieścić że w najnowszym numerze internetowego pisma 
Nasze Szkraby  możecie przeczytać wywiad ze mną. Jest trochę o inspiracjach, początkach misiowej działalności, marzeniach i takich tam :) Jeśli jesteście zainteresowani to serdecznie zapraszam.

Dzisiaj mamy piątek - tygodnia koniec i początek, tak więc życzę Wam wszystkim udanego weekendu. 
Zróbcie coś pożytecznego bo szkoda czasu na głupoty. 
Mnie czeka ogarnięcie pracowni, oraz szycie zajączków dla Pani Alicji :) 
a od poniedziałku kolejne szkolenia. Trzymajcie kciuki!

:*


2 komentarze:

  1. Trzymamy, po stokroć trzymamy!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. o to dziękuję bardzo :) teraz na pewno wszystko się uda!

    OdpowiedzUsuń