wtorek, 24 kwietnia 2012

lalinka LIKKE


Wczoraj wieczorem rozpoczęłam sezon sesji ogródkowych. Brakowało mi tego w zimie. 
Likke (na zdjęciu) choć wygląda na grzeczną lalinkę, pokazała już swój charakterek. Trzy razy robiłam jej wczoraj sesje zdjęciową. Za każdym razem jej piękne czerwone rajstopki i ciemno zielona torba wychodziły jak ... zgniłe szarości. Po prostu kobieta nie zgadzała się na biały ekran za sobą. Dopiero jak wyszłyśmy do ogrodu, kolory nie wytrzymały i same wyskoczyły mi do obiektywu :)

LIKKE jest lalinką wykonaną z kaszmirowej tkaniny wełnianej. 
Sukienkę (zdejmowaną) uszyłam z kwiecistej bawełny. Torebka na ramie wykonana jest z ciemno zielonej skóry. Oczka, nosek oraz buźkę wyhaftowałam ręcznie - muliną. 
Wysokość Likke - 34 cm (+ uszka 13,5 cm). 
Wypełniona jest antyalergicznym, wysokiej jakości włóknem silikonowym. 
Całkowicie bezpieczna i przyjazna dla dzieci w każdym wieku.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz