piątek, 2 grudnia 2011

Alvar Aalto


Kiedy odsłaniam rano żaluzje i widzę nad naszym Stepem Akermańskim słońce - to od razu wiem, że ten dzień będzie mój. Do szczęścia potrzebuję już wtedy niewiele. Wystarczy mi kawa i odrobina wolnego czasu na pracę :) 
Alvar Aalto jest ręcznie haftowanym ...fińskim modernistycznym architektem. Poza swoim ogólnie znanymi talentami i wyobraźnią przestrzenną, posiada także hobby o którym wiem tylko ja. Alvar jest mistrzem świata w jedzeniu ciasteczek owsianych .. na czas. Tak moi drodzy. Potrafi ich zjeść miliard pięćset sto dziewięćset w przeciągu niespełna 10 min. Uważajcie na niego! :) 


Dł. Alvara - 33 cm. Wypełniony jest ociepliną. 
Wykonany jest z polaru oraz elementów filcu. 
Ma ręcznie haftowany brzuszek, oczka oraz nosek.



1 komentarz:

  1. Piękny kolor, jeden z moich ulubionych. Pani od której kupuję aksamit nazywa go kolorem pochmurnego nieba, ładnie tak... Wcześniej uważałam, że to po prostu szaro-niebieski. Oczywiście z niebem w nazwie lepiej brzmi :)

    A tak poza tym to nie sądzę, żeby ów płaszczak potrafił zjeść więcej ciasteczek owsianych ode mnie :) Nie ma takiej opcji.

    OdpowiedzUsuń