niedziela, 20 listopada 2011

Kapitan Pępek - superbohaterski Płaszczak


Osiemnastego listopada dokonałam czegoś co było dla mnie niemalże nie osiągalne. Mogę powiedzieć że wyszłam z siebie i stanęłam obok. Dla niektórych mogłoby się to wydawać śmieszne, ale tak już jest, że to co jedni mają na wyciągnięcie ręki, inni muszą stawać na palcach by zdobyć. 
Jestem z siebie dumna.

Otrząsając się z resztek stresu stworzyłam kolekcję Misiaków - Płaszczaków. Oto pierwszy z nich ...

Kapitan Pępek jest dowódcą statku kosmicznego. Przybywa zawsze na czas by obronić małe przedszkolaki przed czyhającym na nie niebezpieczeństwem. Swoją odwagą oraz refleksem zawstydza nawet samego Kapitana Amerykę. Długość Kapitana Pępka 25 cm (bez uszu), 29,5 cm (z uszami). Wypełniony jest ociepliną. Wykonany z różowego oraz białego polaru, gwieździstej bawełny oraz filcu. Pyszczek ręcznie haftowany muliną.

Miłego Dnia dla Was wszystkich :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz