poniedziałek, 10 października 2011

Aksamitny Tuulikki



















Dużo się ostatnio działo w naszym lelukowym domu. Na tyle dużo że aż nie mogłam sobie pozwolić na chociażby mały wpis. No ale proszę - oto jestem.
Nie wiem dlaczego, ale zrobiłam się ostatnio bardzo sentymentalna. Cały czas nachodzą mnie myśli o tym co było i jak to coś wpłynęło na naszą rzeczywistość. Z której strony bym jednak na życie nie patrzyła, wiem jedno ... moja córka jest jedynym stałym i motywującym "punktem" w moim życiorysie. 

Przedstawiam Wam nowego jesiennego Misiaka.

Aksamitny Tuulikki jest nieśmiałym malcem który bardzo lubi się przytulać. Zajączek potrzebuje dużo ciepła ... zwłaszcza w te chłodne jesienne dni. Tuulikki jest typem introwertycznym. Nie lubi dużo gadać, raczej słucha i obserwuje. Czasem tylko, gdy coś bardzo go zainteresuje, wydusi z siebie zdanie lub dwa ... ale to naprawdę rzadko.

Długość Tuulikki to 38 cm.
Wypełniony jest ociepliną/ watoliną.
Wykonany jest z aksamitu z elementami filcu i pięknego kwiatowego materiału.
Zajączek ma skórzany nosek.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz